20 February 2008

Vinterferie!

Nå er jeg hjemme på vinterferie. Det er hærlig! Jeg kan sove lenge og treffe rolf nesten just så mye jeg vil! ;) Til nå har jeg gjort veldig lite. Gikk meg en tur her en dag i det nydelige solværet! Og i dag har jeg vært i Kristiansand med ei venninne. Sola strålte, men det var litt kjølig ute fordeom. Jeg fikk ikke handlet noe særlig, for om en uke til så reiser klassen til USA, Los Angeles! :) Da blir det nok litt handling. Vi gleder oss MASSE til denne turen! Og når vi kommer hjem igjen fra USA så er det påskeferie, så dette er en fin periode! Men dere må ha en fortsatt fin ferie, eller uke for de som ikke har ferie, så snakkes vi før du vet ordet av det! ;) 

3 comments:

Brynhild Marita said...

ka du meinte me d??? :)

Fint dokke nyte finevere.. Her e d sterk vind, å d he regna i heile dag! Hendelse!!!

Anne Line said...

Årrh Helene, jeg er lei av dette innlegget!! Vil ha noe nytt! En oppdaterin!

Brynhild Marita said...

helene, du he den mest spennande bloggen EVER! Ej e heilt overraska over din fantasi, og di hyppige oppdatering. Fantastisk. Fortsett slik!:)