23 January 2008

En koselig dag!

I går hadde jeg en veldig koselig dag! Den begynte med at Monica å meg spiste frokost på Sartor. Deretter tok vi bussen til byen der vi traff Camilla og Anne. Så gikk vi på Cleopatra der jeg prøvde brudekjoler! Det var kjempe gøy! :) Det var litt av et kaos å komme inn i disse kjolene, for det er ikke bare et lag med kjole. Men det gikk fortere å fortere å skifte når jeg bare fant ut hvor jeg skulle putte inn hode.
Dette er en av kjolene jeg prøvde, men denne skal jeg ikke bruke. Den ble litt for "dillete" for min del. Men var artig å prøve litt forskjellige typer kjole.

Når vi(jeg) var ferdig med kjoleprøving så gikk Monica, Camilla og meg på Brød&Vin og spiste kinamat! Det gjorde godt i magen! :)

Etter dette gikk vi hjem til Camilla. Der hadde vi brownies og is. Det var kjempe godt! Brownies Anne, det er noe du kan! Mmm... Så fikk jeg gaver! :) Siden jeg har blitt 20 år å stor jente! Fikk ei kjempe fin veske, en ramme med bilde av en gjeng av de hærlige vennene mine, et deilig sjerf og votter! Tusen takk! :)

1 comment:

Annbjørg said...

Heisann! Nå fant eg bloggen din:) Såg ikkje deg her på Lundeneset, men eg traff ein del andre bildøy-elevar for et par veke sio. Og forresten- gratulera me litt over-overstått...
Her går da litt seint for tio, men da kjeme seg nok når da hope seg opp me skulearbeid igjen;)
Da blei ein hulter-te-bulter-kommentar, men eg e kje meir ryddig i håve mitt i dag:) vi snakkast kanskje te påske? Lykke t me bryllupsforberedelsane!