05 December 2007

Bursdagsfeiring

I går hadde Liz-Mary bursdag å det feiret vi litt. Vi samlet en gjeng på hemsen til Siri. Siri, Iselinn, Monica Emilie, Brynhild, meg selv og selvfølgelig Liz-Mary. Karsten kom også innom etter hvert. Om han hadde blitt fortalt at det skulle være kake der, eller om han bare kjente det er for meg uvisst, men han kom hvertfall å spiste kaken som meg å Monica Emilie hadde laget. Vi hadde også chips, saft, kvikk lunsj og kransekake. Så vi ble rimlig mette etter hvert.Det var kjempe koselig der oppe med madrasser, tepper å puter. Siden vi hadde pyntet med levende lys så ble det ganske så varmt der oppe etter hvert. Så da måtte vi til slutt ta den drastiske beslutningen å gå ned. Og det er jo alltid like spennende å gå ned den stigen, men det gikk bra for alle denne gangen også! Sant Monica!? ;)

2 comments:

Anonymous said...

det så skikkelig koselig ut:) Du er blitt flink til å blogge;) Jeg liker det, jeg liker det!
Savner deg her i byen!

Anonymous said...

det så skikkelig koselig ut:) Du er blitt flink til å blogge;) Jeg liker det, jeg liker det!
Savner deg her i byen!